دستگیری دو متخلف شروع به شکار غیرمجاز در تنگ صیاد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:05
شهرکرد-دو متخلف شکار غیرمجاز در گشت و کنترل شبانه محیط‌بانان پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه فدایی رئیس پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد گفت: شب گذشته در جریان گشت و کنترل محیط‌بانان در این منطقه، دو نفر از متخلفان شناخته‌شده که اقدام به شروع شکار غیرمجاز کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از متخلفان یک قبضه سلاح برنو دوربین‌دار، ۲۳ عدد فشنگ، یک دستگاه دوربین شکاری و یک عدد کوله‌پشتی کشف و ضبط شد.

فدایی گفت: متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.