مسیر عسلویه به شیراز بازگشایی شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 09:56
بوشهر- معاون عمرانی فرماندار شهرستان جم گفت:  در مسیر جم به فیروزآباد یک محل و جم به سیراف ۴ محل ریزش کوه رخ داده است.

عبدالرحیم راستین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش راهداران بازگشایی مسیرها انجام شده و رانندگان می‌توانند بدون مشکل مسیر عسلویه به شیراز را طی کنند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان جم افزود: راه ریز به جم با توجه به ورود آب‌های سطحی به روی جاده، حادثه‌خیز است که رانندگان با سرعت مطمئنه باید حرکت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به احتمال بارندگی‌های پیش‌رو و هشدار قرمز هواشناسی لازم است همشهریان از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.