ایران می‌ماند

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 09:12
محمد جواد اسلامی فیلمنامه نویس در یادداشتی نوشت: ایران می‌ماند.

ایران می‌ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمد جواد اسلامی فیلمنامه نویس سینمای کشور که با فیلم سینمایی شمال از جنوب غربی در جشنواره فیلم فجر درخشید، یادداشتی برای وطن و ضرورت مقابله با تجاوز به خاک میهن را منتشر کرد.

متن این یادداشت بدین شرح است.

ایران می‌ماند... از پس سده‌ها مانده است و باقی خواهد ماند...، چون در تنوره‌ی خود آدمیانی را ساخته و پرداخته، با ایمانی سرخ به خدای حسین بن علی (ع) ,، چون پولاد سخت که بانگشان در هنگامه رزم چنین است:

همه سر به سر تن به کشتن دهیم

از آن به که کشور به دشمن دهیم

پیروزی هر معنایی داشته باشد پیشتر در بعثت چنین مردمانی تبلور یافته است... نفس اراده برای ایستادن زیر آتش و خون، نفس سینه ستبر کردن در برابر تمامیت قدرت کفر و ابلیس صفتان عالم، پیروزی است... فارغ از آنکه که حاصل این نبرد چه باشد... که صد البته فتح بزرگ در پیش است و خدا با صابران است!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.