شهردار پایتخت در پیامی در صفحات مجازی نوشت: خانههایشان را میسازیم، محکمتر از قبل هم میسازیم؛ اما به گفته رهبر عزیزم؛ هم تقاص میگیریم هم غرامت.»
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از بیخانمان شدن ۲ هزار خانواده تهرانی در جنگ رمضان خبر داد و نوشت: خانههایشان را محکمتر از قبل میسازیم.
شهردار تهران نوشت: «٢ هزار خانواده تهرانی این روزها بیخانه شدند؛ زن، کودک، پیر، جوان... همشهریهای عادی تهرانمان را زدند.
ما که خانههایشان را میسازیم، محکمتر از قبل هم میسازیم؛ اما به گفته رهبر عزیزم؛ هم تقاص میگیریم هم غرامت.»
خانههای ۲ هزار خانواده تهرانی را که در جنگ رمضان بیخانه شدهاند، محکمتر از قبل میسازیم/ هم تقاص میگیریم از دشمن هم خسارت
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.