انفجار در پایگاه‌های آمریکا در بحرین و عربستان

عصر ایران پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 02:21
گزارش‌هایی نیز از وقوع انفجارهای شدید در پایگاه هوایی موسوم به پایگاه هوایی سلطان در شرق این کشور منتشر شده است.

منابع رسانه‌ای از وقوع چندین انفجار در پایگاه‌های نظامی آمریکا در عربستان سعودی و بحرین خبر دادند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش‌های اولیه، صدای انفجارهایی در پایگاه‌های نظامی وابسته به آمریکا در بحرین شنیده شده است.

همزمان، منابع رسانه‌ای از شنیده شدن انفجارها در مناطقی از عربستان سعودی خبر داده‌اند.

در این میان، گزارش‌هایی نیز از وقوع انفجارهای شدید در پایگاه هوایی موسوم به پایگاه هوایی سلطان در شرق این کشور منتشر شده است.

طبق این گزارش‌ها، این انفجارها پس از حمله پهپادی به این پایگاه رخ داده است.

در همین حال، وزارت دفاع عربستان سعودی با تایید این حمله اعلام کرد که یک فروند پهپاد در منطقه شرق این کشور رصد شده است.

جزئیات بیشتری درباره منشأ این حملات، میزان خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.