به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام والمسلمین عطاءالله میرزاده شامگاه چهارشنبه در آیین تشییع و تدفین شهید رسانه ملی در بندرعباس، با اشاره به جایگاه ولایت و رهبری در کشور اظهار کرد: ما در این کشور حاکم داریم، در این جامعه امام داریم و در این مملکت ولی امر داریم که به اعتقاد ما نائب امام عصر(عج) است.
وی افزود: هر روز که این بزرگوار به نیروهای مسلح دستور میدهند جنگ را قطع کنند، سمعاً و طاعتاً اطاعت میکنیم و در برابر فرمایشات ایشان تسلیم هستیم.
امام جمعه موقت بندرعباس با استناد به آیات قرآن کریم، هدف از جهاد با دشمن را سه محور اساسی دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن دستور داده با دشمن بجنگید، نه به قصد کشورگشایی، نه به قصد غنیمت و نه حتی به قصد انتقام؛ بلکه تا روزی که فتنه از روی زمین جمع شود. امروز آمریکا و اسرائیل، فتنه را در کره زمین برای همه دردسر ایجاد کردهاند.
میرزاده ادامه داد: محور دوم این است که هر کس مورد ظلم واقع شد، باید بجنگد تا بساط ظلم برچیده شود، نه تا خراب شدن یک پایگاه یا زدن یک مسئول خبیث صهیونیست. سومین محور نیز دفاع جانانه از مملکت است.
وی با اشاره به وضعیت مقاومت در لبنان و حمایت از حزب الله مظلوم و قهرمان، تأکید کرد: قرار نیست ما فقط آتشبس را قبول کنیم و آنها را به امان خدا بسپاریم. باید فتنه اسرائیل جمع شود. رزمندگان ما مصمم هستند و این عزم راسخ را دارند.
امام جمعه موقت بندرعباس با تأکید بر پیروی از سیره امیرالمؤمنین علی(ع) خاطرنشان کرد: ما پیرو علی مرتضی(ع) هستیم؛ آن حضرت فرمود: به خدا سوگند، نه خیانت کردم و نه پشت به دشمن نمودم. من هدفم را میشناسم و آنچنان با باطل میجنگم که حق را از پهلوی باطل بیرون بکشم.
میرزاده در پایان خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: ای یهود خبیث، در گوش کرت طنین فریاد علی(ع) است و همه باید این فریاد را به گوش شما برسانیم.












