حمله هوایی اسرائیل و آمریکا به فرودگاه لامرد/ مردم به سمت فرودگاه نروند

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:03
اقتصادنیوز: فرماندار لامرد گفت: فرودگاه بین المللی شهدای این شهرستان مورد اصابت پرتابه‌های آمریکایی اسرائیلی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی علیزاده شامگاه چهارشنبه اعلام کرد: در پی حمله ددمنشانه دشمنان ملت بزرگ ایران، قسمتی از باند فرودگاه بین المللی شهدای لامرد مورد اصابت قرار گرفته است.

او اظهار کرد: بررسی های اولیه نشان می‌دهد خوشبختانه این حمله هیچ گونه تلفات جانی نداشته و به مردم و پرسنل این فرودگاه آسیبی نرسیده است.

فرماندار لامرد ادامه داد: با توجه به ددمنشی رژیم کودک کش صهیونیستی از همشهریان تقاضا می‌شود به هیچ عنوان به سمت فرودگاه حرکت نکنند و از تجمع در میادین منتهی به این مکان خودداری کنند.

علیزاده گفت: شهر لامرد هم اینک در آرامش است و همه مسائل توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و با کمک بسیجیان و گروه های مردمی تحت کنترل است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.