ناکامی قاچاقچی مواد مخدر در انتقال محموله ۴۵ کیلویی تریاک در میناب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 22:55
میناب- با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهرستان میناب در بازرسی از یکدستگاه خودرو سواری مقدار ۴۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط و یک نفر قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شب گذشته حین کنترل و پایش خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

ماموران جهت بررسی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی دقیق از آن ،مقدار ۴۵ کیلو گرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.