امنیت و ایمنی غذایی جامعه، خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 19:02
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: سازمان دامپزشکی کشور برای حفظ سلامت غذایی مردم در هر شرایطی تمامی توان خود را به‌کار می‌گیرد.

امنیت و ایمنی غذایی جامعه، خط قرمز این سازمان است

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ،علیرضا رفیعی‌پور در سفر به استان قزوین و بازدید از کشتارگاه دام بوئین‌زهرا  با اشاره به نقش دامپزشکی در تأمین مایحتاج عمومی و سلامت فرآورده‌های خام دامی با قدردانی از تلاش مدیران، کارگران و فعالان مراکز تولیدی و کشتارگاه‌های دام و طیور افزود :فعالیت این مراکز در روز‌های اخیر با حداکثر ظرفیت ادامه دارد و این همراهی و همدلی موجب شده است هیچ کمبودی در تأمین گوشت و فرآورده‌های خام دامی در کشور احساس نشود. به گفته  او ، افزایش تولید و عرضه مناسب، نتیجه همکاری تولیدکنندگان، تشکل‌های بخش خصوصی و پشتیبانی بخش دولتی است.

رییس سازمان دامپزشکی همچنین اعلام کرد وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تهدیدات اخیر، از ماه‌ها قبل ذخیره‌سازی گوشت و مرغ را آغاز کرده و این برنامه‌ریزی موجب شده مصرف‌کنندگان در روز‌های گذشته با هیچگونه آسیب یا کمبود مواجه نشوند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.