به گزارش خبرگزاری مهر، روز چهارشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۵،مرتضی محمدزاده در بازدید از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلالاحمر استان و در نشست ویدئوکنفرانسی با مرکز رصد این جمعیت، از تلاشهای شبانهروزی امدادگران قدردانی کرد.
وی حضور در این جلسه را فرصتی برای تقدیر از خدمات امدادگران دانست و گفت: امدادگران هلالاحمر از اعتبار و قداست انسانی در مقیاس جهانی برخوردارند و خدمات آنان جلوهای از روحیه ایثار و انساندوستی است.
محمدزاده با اشاره به انسجام و همدلی حاکم بر مجموعه هلالاحمر افزود: همراهی و همبستگی میان نیروهای امدادی حاصل روحیه شجاعت و ایثار آنان است و تجربههای دشوار، امدادگران را به سرمایهای ارزشمند برای جامعه تبدیل کرده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از تلاشهای کارکنان و داوطلبان هلالاحمر استان گفت: امدادگران با وجود مواجهه با صحنههای سخت، با مسئولیتپذیری و تعهد در میدان خدمت حضور دارند و این روحیه انسانی از ارزشمندترین سرمایههای جمعیت هلالاحمر به شمار میرود.
در ادامه این نشست، صابر جودی مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان آذربایجان شرقی گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این جمعیت در روزهای اخیر ارائه کرد و به فعالیتهای بخشهای مختلف از جمله داوطلبان، جوانان و آموزش در حوزه امدادرسانی، خدمات مردمی و آموزشهای ایمنی اشاره کرد.
همچنین حجتالاسلام والمسلمین عبدالحمید واعظی، مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در جمعیت هلالاحمر استان، با تقدیر از تلاشهای امدادگران گفت: نیروهای امدادی این مجموعه با روحیه ایثار و فداکاری در صحنههای مختلف حضور دارند و بیوقفه برای خدمترسانی به مردم تلاش میکنند.












