خروج کارکنان روسی از نیروگاه بوشهر آغاز شد

افکار نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:10
روند آماده‌سازی برای مرحله سوم خروج کارکنان روسی از نیروگاه بوشهر آغاز شده است.

الکسی لیخاچف، رئیس شرکت دولتی انرژی هسته‌ای روسیه «Rosatom»، حمله‌ به نزدیکی نیروگاه هسته‌ای بوشهر را محکوم کرد و درباره خطرات احتمالی برای ایمنی هسته‌ای هشدار داد.

به نقل از شین‌هوا، لیخاچف گفت این حمله در نزدیکی واحد فعال نیروگاه انجام شده و نخستین مورد از این نوع بوده است. به گفته او، این حمله ساعت ۱۸:۱۱ به وقت مسکو (۱۵:۱۱ به وقت گرینویچ) روز سه‌شنبه رخ داده. او تأکید کرده که روسیه این اقدام را محکوم می‌کند و همه طرف‌ها را به کاهش تنش‌ها در اطراف این تأسیسات فرا می‌خواند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.