افزایش بارش‌های بهاری نزدیک به ۱۵ میلی متر در کیش

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 14:35
بندرعباس- اداره کل هواشناسی هرمزگان از بارش نزدیک به ۱۵ میلی متر باران در ۲۴ ساعت گذشته در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین اطلاعات اداره کل هواشناسی هرمزگان، از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون نزدیک به ۱۵ میلی متر باران در کیش به زمین نشسته است.

حاجی آباد با بیش از ۲۵ میلی متر بیشترین حجم بارندگی ۲۴ ساعت گذشته را در استان هرمزگان به خود اختصاص داده است.

اداره کل هواشناسی هرمزگان، اعلام کرد: فردا با تشدید ناپایداری ها، فعالیت قابل ملاحظه سامانه بارشی در وضعیت هشدار قرمز در استان تا اواخر وقت جمعه ۷ فروردین پیش بینی می‌شود و علاوه بر رگبار شدید باران و رعد و برق و تگرگ سبب وزش بادهای شدید جنوب شرقی و طوفان دریایی نیز برروی دریا بویژه تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس خواهد شد و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی را به همراه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.