معدوم سازی ۳۲ تن مواد غذایی غیر بهداشتی در ایام جنگ در قم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 14:10
قم - مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی جنگ رمضان بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی انجام که منجر جمع آوری و معدوم سازی ۳۲ تن مواد غذایی غیر بهداشتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نرگس جعفری، گفت: با وجود ایجاد شرایط بحران نظامی و جنگ رمضان، فعالیت و نظارت‌های کارشناسان بهداشت محیط در استان قم تداوم داشته‌است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان پنج هزارو ۱۱۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفت، همچنین ۴۵۵ مورد بازرسی مشترک با دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اصناف انجام شد.

وی گفت: در این راستا سه هزار و ۹۹۰ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی صورت گرفت.

جعفری گفت: همچنین ۲۹۳ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی ، یک‌هزار و ۸۰۵ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و ۲۴۰ مورد نمونه‌برداری از آب آشامیدنی و مواد غذایی در این استان انجام شد.

وی کشف و جمع آوری ۳۲ تن مواد غذایی غیربهداشتی از چرخه مصرف انسانی ، معرفی هفت واحد به مراجع قضایی و رسیدگی به ۱۹۰ مورد شکایت مردم را از دیگر اقدامات مرکز سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم ذکر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.