هشدار سطح قرمز هواشناسی در خوزستان صادر شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:31
اهواز ـ مدیرکل هواشناسی خوزستان از صدور هشدار سطح قرمز در استان خبر داد و گفت: تقویت سامانه بارشی در روز پنجشنبه موجب رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ در استان خواهد شد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح قرمز شماره یک اداره کل هواشناسی خوزستان که در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۵ صادر شده، سامانه بارشی از اوایل تا اواخر وقت روز پنجشنبه در استان تقویت خواهد شد.

وی افزود: فعالیت این سامانه سبب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به‌ویژه در ارتفاعات می‌شود و در برخی نقاط نیز احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بروز مخاطرات ناشی از این شرایط جوی، بر لزوم رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای هواشناسی از سوی شهروندان تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.