آب‌گرفتگی معابر شهر کوهدشت در پی بارش شدید باران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:26
کوهدشت - فرماندار کوهدشت از آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های این شهر در پی بارش شدید باران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری در جریان بازدید از نقاط مختلف شهر کوهدشت در پی بارش شدید باران با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده‌باش کامل قرار دارد و تیم‌های عملیاتی در نقاط موردنظر مستقر شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، اقدامات لازم را به‌سرعت انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به آب‌گرفتگی برخی معابر شهری، افزود: نیروهای شهرداری کوهدشت در حال انجام عملیات برای رفع آب‌گرفتگی‌ها و تسهیل تردد شهروندان هستند.

فرماندار کوهدشت با بازدید از ورودی‌های آب رودخانه مرکزی کوهدشت، دستورات لازم را برای پایش مستمر این نقاط و انجام اقدامات پیشگیرانه به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.