بازدید رئیس اورژانس کرمانشاه از پایگاه‌های سطح شهر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:39
کرمانشاه - رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه صبح چهارشنبه با حضور در پایگاه‌های اورژانس سطح شهر، از نزدیک روند خدمت‌رسانی نیروهای امدادی را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه، مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه از چند پایگاه اورژانس در سطح شهر کرمانشاه بازدید کرد و در جریان روند فعالیت و خدمات‌رسانی نیروهای این مجموعه قرار گرفت.

در جریان این بازدید، سلام و خداقوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به کارکنان اورژانس توسط مسعود قلعه‌سفیدی به پرسنل این مجموعه ابلاغ شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه در این دیدار با کارکنان پایگاه‌های اورژانس به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک مسائل، دغدغه‌ها و پیشنهادهای آنان را مورد بررسی قرار داد.

قلعه‌سفیدی در این بازدید صمیمانه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای اورژانس، از خدمات و زحمات آنان در ایام نوروز و همچنین در دوران جنگ تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین بر اهمیت آمادگی و تداوم ارائه خدمات سریع و مؤثر در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.