گشت نظارتی امور اراضی در ایام نوروز تداوم دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:14
بوشهر- مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: فعالیت‌های نظارتی و حفاظتی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در ایام نوروز بدون وقفه ادامه دارد.

اسماعیل رفعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار کرد: فعالیت‌های نظارتی و حفاظتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه در ایام نوروز بدون وقفه ادامه دارد و اکیپ‌های کشیک این مدیریت با گشت‌های مستمر از اراضی زراعی و باغی شهرستان صیانت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: اکیپ‌های نظارتی به‌صورت مستمر در حال پایش اراضی بوده و با هرگونه تخلف و تعرض به اراضی زراعی و باغی به‌صورت قاطعانه و قانونی برخورد خواهد شد.

‌وی با اشاره به نصب بنرهای حفاظت از اراضی در سطح شهرستان گناوه افزود: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با جدیت در پی حفظ اراضی کشاورزی بوده و از عموم مردم دعوت می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه اراضی زراعی و باغی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۱ گزارش دهند تا نسبت به پیگیری قانونی اقدام لازم صورت پذیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.