بیانیه مهم سازمان انرژی اتمی درپی حملات اسرائیل و آمریکا به نیروگاه اتمی بوشهر/

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 10:44
اقتصادنیوز: سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به حمله به نیروگاه بوشهر گفت امنیت منطقه به طور جدی به خطر خواهد افتاد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به حمله مجدد آمریکا و رژیم صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر تاکید کرد:‌ حمله به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز نه‌تنها نقض مقررات و حقوق بین‌الملل است، بلکه ⁧امنیت⁩ منطقه را نیز به‌طور جدی به خطر می‌اندازد.

این سازمان افزود: انتظار می‌رود نهادهای بین‌المللی در قبال چنین اقداماتی موضعی مسئولانه و شفاف اتخاذ کنند.

دشمنان آمریکایی-صهیونی شب گذشته حوالی ساعت 21:08 چهارم فروردین مجدد به نیروگاه اتمی بوشهر حمله کردند.

بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه هیچ‌گونه خسارت مالی، فنی یا جانی در پی نداشته و هیچ آسیبی به بخش‌های مختلف نیروگاه وارد نشده است.

این در حالی است که پیش از این نیز در 26 اسفند 1404 پرتابه‌ای دیگر به محوطه این نیروگاه اصابت کرده بود که آن حادثه نیز بدون تلفات یا خسارت پایان یافت.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.