یک کشتی مورد اصابت قرار گرفته در ساحل قشم به گل نشست

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:36
قشم- یکی از کشتی‌هایی که در تنگه هرمز مورد اصابت قرار گرفته بود در ساحل رمچاه قشم به گل نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از طوفانی شدن خلیج فارس طی اواسط هفته جاری، کشتی باری «مایوره ناره» که در تنگه هرمز موجب اصابت موشک قرار گرفته بود، در ساحل روستای رمچاه قشم به گل نشست.

این کشتی هم اکنون شمال جزیره لارک و در منظره دریایی جاده گردشگری ساحل جنوبی قشم ( با فاصله تقریبی ۱۲ کیلومتری شهر قشم) قرار دارد.

به گفته رسانه ها دو هفته پیش این کشتی با پرچم تایلند ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۴ در تنگه هرمز دچار حادثه حمله با پرتابه انفجاری قرار گرفت و از ادامه مسیر باز ماند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.