افزایش آمار زخمی‌های ارتش آمریکا در حمله به ایران

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 07:43
اقتصادنیوز:ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که حدود ۲۹۰ نفر از نظامیان این کشور در جنگ علیه ایران زخمی شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، از سی‌ان‌ان، آماری که هفته گذشته از زخمی‌های آمریکا منتشر شد حدود ۲۰۰ نفر بود اما یک سخنگوی سنتکام سه‌شنبه شب گفت که شمار زخمی‌ها به حدود ۲۹۰ نفر افزایش یافته است.

این مقام سنتکام افزود که ۲۵۵ نفر از این ۲۹۰ زخمی به خدمت بازگشته‌اند و ۱۰ تن دیگر نیز به شدت زخمی هستند.

یک مقام آمریکایی پیشتر به سی‌ان‌ان گفته بود، نظامیان دارای جراحات جدی تلقی می‌شوند که مرگ آنها محتمل یا قریب‌الوقوع باشد. علاوه بر این، ۱۳ نظامی آمریکایی نیز کشته شده‌اند.

ژنرال دن کین رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا پیش از این گفته بود که بخش زیادی از نظامیان آمریکایی به دلیل حملات پهپادی ایران زخمی شده‌اند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.