حادثه تیراندازی در میدان آزادی شهر کرمان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 00:55
کرمان- رئیس کلانتری ۱۳ شهر کرمان از وقوع یک مورد تیراندازی در شامگاه چهارم فروردین‌ماه در میدان آزادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سلمان کریمی، با تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در پی اعلام مردمی مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه، بلافاصله تیم‌های گشت کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که به‌ سرعت توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه طبق گزارش اولیه کادر درمان، وضعیت عمومی هر دو نفر مساعد است.

رئیس کلانتری ۱۳ ادامه داد: بررسی‌های اولیه میدانی آغاز شده و شناسایی عوامل این حادثه در دستور کار پلیس قرار دارد و جزئیات تکمیلی پس از نهایی شدن تحقیقات اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.