ایستگاه‌های دریافت ماهواره‌ای خدمات دهنده به ارتش اسرائیل هدف قرار گرفتند

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 00:07
سپاه اعلام کرد: ایستگاه‌های دریافت ماهواره‌ای خدمات دهنده به ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی سپاه پاسداران حمله به ایستگاه‌های دریافت ماهواره‌ای خدمات دهنده به رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه آمده است؛  

در ادامه موج ۷۹ عملیات وعده صادق ۴، با رمز یا مبارک «یا رازق الطفل الصغیر» تقدیم به حلما، کودک ۱۸ ماهه تبریزی و خانواده شهیدش، ایلات، ایستگاه‌های دریافت ماهواره‌ای خدمات دهنده به ارتش کودک‌کش و سفاک رژیم صهیونیستی و پایگاه هوایی الازرق، شیخ عیسی، علی السالم، و عریفجان ارتش تروریست آمریکا در ساعات گذشته توسط سامانه های برد بلند و میان برد سوخت جامد و مایع و پهپادهای انهدامی در یک عملیات ممتد و تاثیر محور مورد هدف قرار گرفته و این عملیات به حول و قوه الهی به اهداف از پیش تعیین شده رسیده است.

شرایط آژیر به آژیر و حبس طولانی مدت ساکنان سرزمین‌های اشغالی در پناهگاه همچنان ادامه دارد و به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَن یَقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.