استاندار کرمانشاه: حضور مردم عامل عقب‌نشینی دشمن است

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 22:56
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه در جمع نمازگزاران مسجد المهدی جوانشیر، حضور مردم در صحنه را عامل اصلی ناکامی دشمنان در تحقق اهداف خود دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه شامگاه سه شنبه با حضور در مسجد المهدی محله جوانشیر در جمع نمازگزاران این مسجد حاضر شد و در سخنانی به تشریح آخرین تحولات و وضعیت تقابل جمهوری اسلامی ایران با دشمنان پرداخت.

وی در این دیدار با اشاره به شرایط منطقه و تحولات اخیر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با عزت، اقتدار و اتکا به توان داخلی در برابر دشمن ایستاده و تا تحقق شروط و حقوق خود از مواضع اصولی‌اش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

استاندار کرمانشاه حضور آگاهانه و مستمر مردم در صحنه را یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار کشور دانست و افزود: تجربه‌های گذشته نشان داده است که هر زمان مردم در میدان حضور داشته‌اند، دشمنان ناچار به عقب‌نشینی از اهداف و زیاده‌خواهی‌های خود شده‌اند.

حبیبی همچنین با قدردانی از روحیه همبستگی و همراهی مردم استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم این استان همواره در بزنگاه‌های مهم انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند و امروز نیز با همان روحیه انقلابی در کنار نظام و کشور ایستاده‌اند.

وی در پایان خواستار تداوم حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف شد و تأکید کرد: این حضور و همبستگی ملی مهم‌ترین پشتوانه برای عبور موفق کشور از چالش‌ها و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.