تمجید استاندار لرستان از فعالیت‌های نیروهای آتش‌نشانی خرم‌آباد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 22:55
خرم‌آباد- استاندار لرستان در جمع تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی خرم‌آباد از نقش مؤثر این مجموعه در بحران‌های اخیر تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی شامگاه سه شنبه در جمع تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی خرم‌آباد در ایستگاه شماره ۴ خرم‌آباد با اشاره به نقش مؤثر مجموعه شهرداری در بحران‌های اخیر اظهارکرد: آنچه من در صحنه به هنگام بمباران‌ها دیدم، حضور مؤثر نیروهای امدادی همه دستگاه‌ها و به‌ویژه نقش پررنگ و تعیین‌کننده شهرداری بود.

وی افزود: به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم در جمع شما حضور پیدا کنم و نمایندگی از سایر همکارانتان تشکر کنیم.

شاهرخی ادامه‌داد: در لحظاتی که رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار بمباران می‌کنند و شرایط سختی ایجاد می‌شود، همکاران عزیزمان در امداد و نجات، هلال‌احمر، اورژانس و به طور مؤثر در شهرداری در میدان هستند.

استاندار لرستان گفت: عادی‌سازی شرایط برای زندگی مردم، کاری بسیار ارزشمند است که توسط شهرداری به بهترین وجه در حال انجام است.

شاهرخی با تأکید بر جایگاه ویژه آتش‌نشانی و امداد و نجات در بحران‌ها گفت: بحث آتش‌نشانی و امداد و نجات، در حقیقت نوک پیکان حضور و کمک به مردم است و قابل‌توجه ویژه است و بر همین اساس امروز در یکی از پایگاه‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی حضور پیدا کردیم.

استاندار لرستان با اشاره به حضور شبانه‌روزی شهردار خرم‌آباد، در صحنه حوادث تصریح کرد: دو شب پیش که حادثه در خرم‌آباد رخ داد، شهردار تا صبح نخوابیدند و با من در تماس بودند و گزارش لحظه‌ای می‌دادند، این امر نشان‌دهنده تعهد بالای وی است.

وی افزود: این روحیه میدانی در تک‌تک عزیزان و همکاران مان در شهرداری وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.