عراقچی و همتای مالزیایی تلفنی گفت‌وگو کردند

اقتصادنیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:03
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با همتای مالزیایی خواستار جلوگیری کشورهای منطقه از سوءاستفاده دشمنان از خاک خود شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دانشجو، وزرای امور خارجه ایران و مالزی در تماس تلفنی درباره تحولات منطقه و پیامدهای جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران رایزنی کردند.

عراقچی با اشاره به حملات به مناطق مسکونی، بر عزم ایران برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی تأکید کرد و خواستار جلوگیری کشورهای منطقه از سوءاستفاده دشمنان از خاک خود شد.

وی ناامنی در تنگه هرمز را نتیجه این تجاوزات دانست و از اعمال تدابیر دفاعی خبر داد.

وزیر خارجه مالزی نیز ضمن محکومیت حملات، بر کاهش تنش و حفظ ثبات منطقه تأکید کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.