بر این اساس همچنان اولویت دورکاری با بانوان دارای فرزند کمتر از ۶ سال یا معلول، کارمندان دارای بیماریهای صعب العلاجی ریوی و قلبی و معلولان خواهد بود؛ نحوه دورکاری کارکنان نیز از سوی بالاترین مقام دستگاه اجرایی ابلاغ میشود.
سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی پس از تعطیلات نوروزی را اعلام کرد که بر این اساس بخشنامه اسفند سال گذشته به قوت خود باقی است.
به گزارش فرارو، استانداران نیز در چارچوب این بخشنامه اختیار اتخاذ تصمیم درباره نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در استان خود را دارند.
بر این اساس همچنان اولویت دورکاری با بانوان دارای فرزند کمتر از ۶ سال یا معلول، کارمندان دارای بیماریهای صعب العلاجی ریوی و قلبی و معلولان خواهد بود؛ نحوه دورکاری کارکنان نیز از سوی بالاترین مقام دستگاه اجرایی ابلاغ میشود.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.