تقاضای احمد مرادی از مردم برای ادامه حضور درخیابان‌ها

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:37
بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین ابعاد حمله ناجوانمردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به ناو «دنا»، آحاد ملت را به حضور مقتدرانه در صحنه فراخواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین ابعاد حمله ناجوانمردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به ناو «دنا»، آحاد ملت را به حضور مقتدرانه در صحنه فراخواند.

مرادی با تجلیل از عملکرد خیره‌کننده و جان‌فشانی‌های نیروهای مسلح در حراست از مرزهای آبی و خاکی، تأکید کرد: امروز پاسخ پشیمان‌کننده به دشمن خبیث، تنها در میدان نظامی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه مشت محکم ملت ایران، حضور یکپارچه در خیابان‌ها و تجمعات است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم استان برای حضور حداکثری در خیابان و برپایی اجتماعات، تصریح کردند: در این برهه حساس، هر تجمع مردمی، لرزه‌ای بر اندام استکبار جهانی است. از همه خواهران و برادران غیورم در هرمزگان می‌خواهم با حفظ بصیرت و تقویت وحدت کلمه، در تجمعات پیش‌رو حضوری دشمن‌شکن داشته باشند تا دنیا بداند شهادت فرزندانمان در ناو دنا، شهدای معصوم دبستان شجره طیبه میناب و سایر شهدای جنگ رمضان، شعله‌ مقاومت ما را فروزان‌تر کرده است.

وی در پایان به تشریح وضعیت صادرات نفت و بازدید اخیر خود از جزیره استراتژیک «خارک» پرداخت و تأکید کرد: علی‌رغم جنگ‌ تحمیل شده، جریان حیات اقتصادی کشور با اقتدار ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.