انتقال حدود ۶ هزار مصدوم جنگی توسط اورژانس پایتخت به بیمارستان/ ۸ آمبولانس از چرخه عملیاتی  

الف سه شنبه 04 فروردین 1405 - 07:46
قائم مقام اورژانس استان تهران از انتقال ۵ هزارو ۶۰۸ مجروح جنگی به مراکز درمانی از ابتدای حملات خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل فراهانی گفت: از شروع حملات به استان تهران تا امروز که سوم فروردین ماه است همکارانم در اورژانس پایتخت در حال ارائه خدمات درمانی هستند.

وی افزود: در مجموع ۴۳۰ نقطه در پایتخت مورد حمله قرار گرفته است.

قائم مقام اورژانس استان تهران ادامه داد: در مجموع ۶ هزارو ۸۴۸ نفر مصدوم شدند که ۵ هزارو ۶۰۸ نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی گفت: متاسفانه ۶۳۶ نفر طی این مدت به شهادت رسیدند. همچنین متاسفانه یک نفر از کارشناسان عملیاتی اورژانس استان تهران نیز به شهادت رسید و ۵۴ نفر از همکاران مجروح شدند.

وی افزود: در این مدت ۲۳ پایگاه ما آسیب دید و به ۲۱ آمبولانس خسارت وارد شد که ۸ دستگاه کاملا از چرخه عملیات خارج شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.