اقتصادنیوز: سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا گفت: اگر تهاجمی آغاز شود، تلفات بالا خواهد بود و منجر به یک درگیری مداوم خواهد شد که ماهها، اگر نه سالها طول خواهد کشید.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «ارل راسموسن» سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا روز سهشنبه به خبرگزاری «ریانووستی» گفت که ایالات متحده در صورت تصمیم به آغاز اقدام زمینی علیه ایران از جمله علیه جزیره خارک، با تلفات جدی و سالها درگیری مواجه خواهد شد.
راسموسن گفت: «اگر تهاجمی آغاز شود، تلفات بالا خواهد بود و منجر به یک درگیری مداوم خواهد شد که ماهها، اگر نه سالها طول خواهد کشید.»
راسموسن با اشاره به اقدام احتمالی علیه خارک گفت: «رساندن نیروها به آنجا مستلزم عبور از تنگه هرمز یا فرود در خلیج فارس از خاک عربستان سعودی است. هر دو گزینه بسیار دشوار خواهد بود.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.