سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نیست/ ایران ابتکار عمل در خلیج فارس و آب‌های سرزمینی عمان را در دست دارد

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 22:36
سخنگوی قرارگاه خاتم گفت: کنترل تنگه هرمز با اقتدار و بدون نیاز به مین‌گذاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) طی سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل ابتکار عمل در منطقه خلیج فارس و آب های سرزمینی عمان را در دست دارد و بسیار هوشمندانه و مقتدرانه تنگه هرمز را کنترل می نماید.

 به روایت تسنیم، وی ادامه داد: لذا به دلیل تسلط و قدرت کافی، نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نخواهد بود و بنا به ضرورت از هر امکانی برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی قرارگاه خاتم افرود: نیروهای مسلح با تسلط بر دشمنان آمریکایی صهیونیستی، با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس می باشند و کشورهای فرامنطقه ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.