افزایش چشمگیر تردد نوروزی در گلستان؛ ورود ۵۹ هزار خودروی غیربومی

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 21:37
گرگان-استاندار گلستان گفت: از آغاز تعطیلات تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده و ورود ده‌ها هزار خودروی غیربومی، نشان‌دهنده افزایش استقبال مسافران از گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر طهماسبی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی سفرهای نوروزی به استان گلستان اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت‌شده، بیش از ۵۹ هزار پلاک غیربومی وارد گلستان شده‌اند که بیانگر حضور گسترده مسافران در این منطقه است.

وی افزود: ستاد خدمات سفر در سطح استان و شهرستان‌ها به‌صورت روزانه در حال رصد و پیگیری مسائل مرتبط با مسافران است تا خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به گردشگران ارائه شود.

به گفته طهماسبی، توجه ویژه‌ای نیز به هموطنانی که در جریان جنگ دچار آسیب شده‌اند، در دستور کار این ستاد قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون، بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه حجم سفرها در ایام نوروز است.

وی گفت: افزایش حجم تردد و ورود خودروهای غیربومی، گلستان را به یکی از مقاصد مهم گردشگری در تعطیلات نوروزی تبدیل کرده و دستگاه‌های اجرایی استان در تلاشند تا با هماهنگی بیشتر، خدماتی ایمن و مطلوب به مسافران ارائه دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.