گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و پاکستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 21:23
وزیر امور خارجه پاکستان طی گفت‌وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان دقایقی قبل اعلام کرد که سناتور محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوی تلفنی انجام داده است.

طرفین پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان بر اهمیت گفت‌وگو و دیپلماسی برای ارتقای صلح، امنیت و ثبات در منطقه و فراتر از آن تأکید کردند.

وزیران امور خارجه ایران و پاکستان توافق کردند که در مورد اوضاع منطقه با یکدیگر در تماس باشند.

رایزنی‌های منطقه‌ای اسلام‌آباد ساعاتی پس از تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای عقب نشینی از تهدیدات خود علیه تأسیسات انرژی ایران صورت گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.