استاندار کرمانشاه: حضور مردم دشمن را عقب نشاند

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 20:43
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های حمایت از نظام، آن را عامل اقتدار کشور و عقب‌نشینی دشمنان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی شامگاه دوشنبه با حضور در مسجد میرعبدالباقی کرمانشاه و دیدار با نمازگزاران، از همراهی و حضور آگاهانه مردم در حمایت از نظام و نیروهای مسلح قدردانی کرد.

وی پس از اقامه نماز مغرب و عشا با اشاره به نقش مردم در تقویت اقتدار ملی اظهار کرد: حضور گسترده و همبستگی مردم در کنار توانمندی نیروهای مسلح، دشمنان را دچار سردرگمی کرده و آنان را به عقب‌نشینی واداشته است.

استاندار کرمانشاه افزود: این حضور آگاهانه در کنار توان دفاعی کشور، نمادی از قدرت و انسجام ملی است و نشان می‌دهد که ملت ایران در شرایط حساس با وحدت و همدلی از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

حبیبی همچنین با اشاره به برخی مواضع متزلزل مسئولان آمریکایی تصریح کرد: این شرایط نتیجه ایستادگی ملت ایران و قدرت نیروهای مسلح است که تحت هدایت رهبر معظم انقلاب توانسته‌اند اقتدار کشور را به نمایش بگذارند.

وی در پایان با دعوت از مردم برای تداوم حضور در اجتماعات مردمی، تأکید کرد: استمرار این همبستگی و مشارکت مردمی می‌تواند زمینه‌ساز تقویت عزت و پیروزی نهایی کشور باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.