
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مجلس با بیان اینکه هیچ مذاکرهای با آمریکا انجام نشده است، تاکید کرد مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند.
آقای قالیباف افزود: همه مسئولین تا رسیدن به این هدف پشت سر رهبر و مردم خود محکم ایستادهاند.
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه هیچ مذاکرهای با آمریکا انجام نشده است؛ تصریح کرد: فیک نیوزها برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی است که امریکا و اسرائیل در آن گیر افتادهاند.