همسر شهید بهمن اسفندیاری: هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 19:05
بندرعباس-همسر شهید جاویدالاثر ، با اشاره به صبوری خانواده شهدا در مسیر پیشرفت کشور، تأکید کرد: زنان ایران اسلامی درس مقاومت را از زینب (س) آموخته‌اند و هرگز زیر بار ظلم نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، همسر شهید بهمن اسفندیاری عصر دوشنبه در آیین یادبود شهید جاویدالاثر «بهمن اسفندیاری» از شهدای ناوشکن دنا، با اشاره به دشواری های تحمل فراق برای فرزند کوچکش گفت: پسرم سورنا با انگشت کوچکش هنوز منتظر باباست تا برگردد و با او فوتبال بازی کند. هر روز به من می‌گوید مامان این ۶۰ روز یعنی چه؟ اما ما زنان ایرانی ثابت کردیم که تربیت‌یافتگان مکتب زینب (س) هستیم.

همسر شهید اسفندیاری با اشاره به سال‌های دفاع مقدس و صبوری همسران شهدا در آن دوران، افزود: ما برای پیشرفت کشور و سربلندی پرچم ایران، با تمام سختی‌ها، تنهایی و غربت ایستادگی کردیم. این در حالی است که مستکبران به ویژه آمریکایی‌ها با نقض تمام قوانین بین‌المللی و با وقاحت اعلام می‌کنند که برای تفریح جان انسان‌ها را می‌گیرند.

وی با تأکید بر تأثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی، خاطرنشان کرد: دشمن قبل از هر جنایتی، باید این را بداند که ما زنان و مردان این سرزمین، ذره‌ای از ایمان و اعتقادمان کم نشده و هرگز زیر بار ظلم و زور نخواهیم رفت. حتی اگر کمرمان شکسته باشد، اما اراده‌مان راسخ‌تر شده است.

همسر شهید اسفندیاری تصریح کرد: خون پاک شهدا دلیل بر پیروزی ما و نشانه ترس و ذلت دشمنان است. من از تک تک هموطنان عزیز که در خیابان‌ها حافظ خون شهدا هستند و در برابر تعطیلی‌ها و توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به فرزند کوچکش گفت: نام سورنا اسفندیاری را به خاطر بسپارید. روزی او افتخارآفرین کشور و ادامه‌دهنده راه پدر و امام عزیز خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.