انفجار یک منزل مسکونی در مشهد

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 10:23
مشهد- سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد جزییات حادثه انفجار یک منزل مسکونی در بلوار طبرسی شمالی مشهد را تشریح کرد.

آتشپاد دوم محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اولین دقیقه بامداد یکشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۵) در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر انفجار یک منزل مسکونی در طبرسی شمالی ۳۸ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امداد و نجات را با سرعت عمل و تلاش آغاز کردند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: در این حادثه یک خانم حدودا ۴۰ ساله مصدوم شده بود که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های کارشناسی در خصوص علت حادثه ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.