
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن بهاری، کارگردان فیلم «قمارباز» که نمایش آن در روزهای اخیر برای نمایش نوروزی سینماهای ایران آغاز شده است، به حضور مردم در این شبها در خیابانهای کشور، واکنش نشان داد.
قمارباز یکی از فیلمهای مرتبط با جنگ ۱۲ روزه بود. بهاری برای این فیلم، موفق به کسب سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم اول در جشنواره فیلم فجر ۴۴ شد.
بهاری با توجه به نمایش فیلم خود در سینماهای کشور، گفت: بهطور طبیعی، هر فیلمسازی دوست دارد که فیلم او در بهترین موقع به نمایش گذاشته شود، بهخصوص اگر مثل من، یک فیلم اولی باشد؛ اما دوستان صلاح دانستند، به علت اهمیت سینما، فیلم «قمارباز» که به این روزها ارتباط دارد، نمایش داده شود.
سینماگر جوان در ادامه، بیان داشت: البته دوست دارم که مردم، فیلم من را ببینند و از آن استقبال کنند، اما حرف من این است که امروز جای مردم در خیابانها است و اگر تماشای فیلم من در سینما موجب شود که حتی یک تن به سینما برود و در خیابان نباشد، راضی نیستم. بعداً هم میشود که فیلم را تماشا کرد، اما این شبها باید در خیابانها باشیم.
بهاری تصریح کرد: البته، دیدن این فیلم بسیار مهم است و شاید بتواند مسیری را برای تماشای فیلمهای مرتبط با جنگ باز کند، اما مهمتر از آن، الآن این است که همه در خیابانها باشیم و این حضور را از دست ندهیم.