سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا: زیرساخت بزنید، زیرساخت می‌زنیم

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 04:21
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا مجددا به دشمن آمریکایی - صهیونی هشدار داد: اگر به زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران تجاوز شود همه زیرساخت‌های متعلق به آمریکا و رژیم صهیونی در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: زیرساخت بزنید، زیرساخت می‌زنیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل هشدار سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است:

پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه ی زیرساخت‌های انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.