روسیه حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز را محکوم کرد

الف یکشنبه 02 فروردین 1405 - 03:08
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای نطنز را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از راشاتودی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به بمباران دوباره تاسیسات هسته‌ای نطنز در ایران گفت: حمله به تأسیسات نطنز ایران نقض آشکار حقوق بین‌الملل است.

وی حمله به تاسیسات نطنز در ایران را اقدامی غیرمسئولانه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کرد و افزود: چنین اقداماتی می تواند موجب وقوع یک فاجعه واقعی در سراسر منطقه غرب آسیا شود.

این دیپلمات روس از سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواست به صورت فوری، یک ارزیابی عینی از پیامدهای حمله به تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم در نطنز ارائه دهند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.