لیبرمن: ساکنان شمال اسرائیل هر ۲۱دقیقه به پناهگاه می‌روند

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 21:59
وزیر جنگ پیشین اسرائیل در سخنانی از وضعیت امنیتی دشوار شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرزهای لبنان و سیاست‌های کابینه نتانیاهو انتقاد کرد.

به گزارش مشرق؛ «آویگدور لیبرمن»، رهبر حزب «اسرائیل بیتنا»، و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به ضربات پهپادی و موشکی حزب‌الله اظهار داشت که شهرک‌نشینان مناطق هم‌مرز با لبنان آخر هفته دیگری را در خط مقدم و در زیر آتش سپری می‌کنند و ناگزیرند به طور میانگین هر ۲۱ دقیقه به پناهگاه می‌روند.

لیبرمن گفت که این وضعیت در مناطق شمالی نمی‌تواند اینگونه ادامه بیابد.

وی افزود که تحقق امنیت برای ساکنان مناطق شمالی تنها از طریق از میان برداشتن حزب‌الله ممکن خواهد بود و هر گونه ترتیب دیگری صرفاً یک توهم رسانه‌ای است، مانند آنچه «پیروزی کامل» بر حماس نامیده می‌شود.

شبکه ۱۲ اسرائیل هم اعلام کرد که حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله بی‌وقفه به شمال اراضی اشغالی ادامه دارد.

این سخنان لیبرمن در حالی است که کابینه نتانیاهو پس از جنگ اخیر مدعی بود که توان عملیاتی حزب‌الله به خصوص در جنوب رود لیتانی از بین رفته است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته از انجام ۵۵ عملیات علیه رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

مقاومت اسلامی در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در آواره کردن شهرها و شهرک‌های جنوبی لبنان، به شهرک‌نشینان صهیونیست در مرزها هشدار داده هرچه زودتر این مناطق را تخلیه کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.