فرمانده هوافضای سپاه: تسلط موشکی بر آسمان اسرائیل آغاز شد

عصر ایران شنبه 01 فروردین 1405 - 21:56
سردار موسوی، فرمانده هوافضای سپاه، با اعلام تسلط موشکی ایران بر آسمان سرزمین‌های اشغالی، از آغاز مرحله جدیدی از عملیات‌ها خبر داد. وی تأکید کرد که استفاده از سامانه‌های پرتاب جدید در موج‌های پیش‌رو، فرماندهان آمریکایی و صهیونیستی را با چالشی بی‌سابقه مواجه خواهد کرد.

سردار موسوی، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از به‌کارگیری تاکتیک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی در موج‌های بعدی عملیات علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

سردار موسوی با انتشار مطلبی اعلام کرد:

از این لحظه ‎تسلط موشکی فرزندان ایران را بر آسمان سرزمین‌های اشغالی اعلام می‌کنم.

تاکتیک‌ها و سامانه‌های پرتاب جدید به کار گرفته شده در موج‌های پیش رو، فرماندهان آمریکایی صهیونیستی را انگشت به دهان خواهد کرد.

امشب آسمان جنوب سرزمین‌های اشغالی ساعت‌ها روشن خواهد ماند.

سردار موسوی

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.