به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات وزیر خزانهداری آمریکا مبنی بر رفع تحریمهای نفت روی آب ایران، نوشت: «هر چی بوده فروختیم!»

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات وزیر خزانهداری آمریکا مبنی بر رفع تحریمهای نفت روی آب ایران، نوشت: «هر چی بوده فروختیم!»
