جاده چالوس از ساعت ۲۱ دوطرفه می‌شود

اقتصادنیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 21:15
اقتصادنیوز: از ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز ، به دلیل ترافیک سنگینی که در مسیر جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به وجود آمده بود، این مسیر به صورت یک‌طرفه در آمد و تردد از شمال به جنوب ممنوع شد تا بار ترافیکی تخلیه شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جانشین پلیس راه راهور فراجا از بازگشایی دوطرفه جاده چالوس از ساعت ۲۱ امشب خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی در این باره اظهار کرد: از ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز ، به دلیل ترافیک سنگینی که در مسیر جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به وجود آمده بود، این مسیر به صورت یک‌طرفه در آمد و تردد از شمال به جنوب ممنوع شد تا بار ترافیکی تخلیه شود.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌ها و برآوردهای انجام‌شده، بار ترافیکی تا ساعت ۲۱:۰۰ امشب (یکم فروردین) تخلیه خواهد شد، بنابراین طبق تصمیمات اتخاذ شده، از این ساعت جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به صورت دوطرفه بازگشایی خواهد شد و مسافران قادر خواهند بود از هر دومسیر رفت و برگشت استفاده کنند، این تصمیم به منظور تسهیل در تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در روزهای تعطیلات اتخاذ شده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.