سردار تنگسیری: ۲ پایگاه‌ آمریکایی - صهیونیستی را درهم کوبیدیم

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 20:40
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبکه ایکس نوشت: در همه جزایر ایرانی گورمتجاوزان کودک‌کش را آماده کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شبکه ایکس نوشت: نیروی دریایی سپاه تأسیسات دو پایگاه هوایی المنهاد و علی السالم، آشیانه‌ها و مخازن سوخت هواگردهای آمریکایی-صهیونی را با حجم انبوهی از موشک بالستیک و پهپاد انهدامی درهم کوبید.

این پایگاه‌ها مبدأ تهاجم به جزایر ایرانی بود.

در همه جزایر ایرانی گور متجاوزان کودک‌کش را آماده کرده‌ایم.

سردار تنگسیری: ۲ پایگاه‌ آمریکایی - صهیونیستی را درهم کوبیدیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.