بیمارستان امام علی اندیمشک دومین بار بود که مورد تهاجم قرار گرفت

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 19:24
اهواز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیمارستان امام علی اندیمشک امروز دومین بار بود که از سوی دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونیستی مورد تهاجم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، خانم بوستانی در این باره گفت: ارتش جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی در تداوم تجاوزات وحشیانه خود، بار دیگر مناطق غیرنظامی و زیرساخت‌های حیاتی کشور از جمله مراکز درمانی را هدف قرار دادند که در این میان، بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک با خسارات سنگینی مواجه شد.

وی افزود: در حملات هوایی امروز، شنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۵، بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک برای بار دوم مورد هجوم دشمن در این جنگ قرار گرفت و اصابت پرتابه‌ها و موج انفجار، خسارات شدیدی را به ساختمان بیمارستان تحمیل کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تخریب گسترده زیرساخت‌های این بیمارستان، اظهار کرد: سقف بخش‌های مختلف بستری، اتاق عمل و دیگر واحدهای بیمارستان فرو ریخته است و به دلیل آسیب‌های جدی به تأسیسات و خطر ریزش بخش‌ها، به طور کامل تخلیه شد. این مرکز به عنوان تنها بیمارستان دولتی و اصلی شهرستان اندیمشک شناخته می‌شود.

بوستانی گفت: با توجه به خطرات موجود، تصمیم به تخلیه اضطراری بیماران گرفته شد و بیماران، کادر درمان و پرسنل به مناطق امن انتقال یافتند. در حال حاضر نیز ارزیابی‌های پس از حادثه و بررسی میزان خسارات در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک پیش از این نیز در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۴ به دلیل موج انفجار ناشی از پرتابه‌های دشمن دچار خسارت شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.