هدف قرار گرفتن کشتی مسافربری در جزیره خارک

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 19:13
کشتی مسافربری «پرمیسا» در اسکله مروارید جزیره خارک مورد هدف دشمن قرار گرفت.

به گزارش مشرق از جزیره خارگ، در ادامه حمله آمریکایی صهیونی به جزیره خارک کشتی مسافربری «پرمیسا» در اسکله مروارید جزیره خارک، هم‌زمان با لحظه تحویل سال، مورد هدف قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.

این شناور در هر سفر حدود ۳۵۰ مسافر جابه‌جا می‌کرده، اما در لحظه حادثه ظاهراً مسافری روی آن حضور نداشته است.

کشتی مسافربری «پرمیسا» که در مسیر خارک ـ گناوه تردد داشت.

هنگام حادثه کشای یاد شده در اسکله مروارید خارک پهلو گرفته بود.

گزارش‌ها حاکی است که این حمله درست در لحظه تحویل سال جدید رخ داده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.