پاشینیان عید نوروز را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تبریک گفت

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 17:38
نخست وزیر ارمنستان عید نوروز را به مقام معظم رهبری و رییس‌ جمهور ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با انتشار پیامی خطاب به آیت الله سید مجتبی خامنه‌ ای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان، فرارسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت.

در پیام صادره از سوی نخست وزیر ارمنستان در این خصوص آمده است: عید نوروز و سال نو ایرانی را به حضرتعالی و مردم دوست ایران صمیمانه تبریک می‌ گویم. امیدوارم این عید، که نماد زندگی و تولدی دوباره است برای مردم دوست ایران، رفاه و سعادت به ارمغان آورد. اطمینان دارم که در سال پیش رو روابط بین دو کشور دوست، مبتنی بر صداقت، اعتماد و احترام متقابل، به توسعه و تعمیق خود ادامه خواهد داد.

همچنین در پیام دیگر نیکول پاشینیان خطاب به رئیس جمهور ایران آمده است: از سوی خود و مردم جمهوری ارمنستان، فرا رسیدن نوروز، سال نو ایرانی را صمیمانه به جنابعالی و ملت برادر ایران تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم این عید که نویدبخش آغاز بهار است صلح و رفاه پایدار را برای ایران دوست به ارمغان آورد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.