سلاح جدید ایران رو شد | رسانه اسرائیلی: موشک جدید ایران به ۳بمب بزرگ تبدیل می شود که...

همشهری آنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 15:28
یک رسانه عبری اعلام کرد ایران از سلاح جدیدی استفاده کرده که موشکی است که به سه بمب بزرگ تبدیل شده و جدا می‌شود و وزن هر یک از آن‌ها حدود ۱۰۰ کیلوگرم است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در مناطق شمالی هر ۲۰ دقیقه یک‌بار آژیر خطر به صدا در می‌آید و حملات در این منطقه متوقف نمی‌شود.

این شبکه تصریح کرد، ساکنان مناطق درگیری در مرز با لبنان، شبی را بدون خواب و استراحت سپری کردند و در طول شب ۲۶ بار آژیر هشدار به صدا درآمد.

در ادامه این گزارش با اذعان به ناتوانی رژیم اشغالگر در مقابله با ایران، اشاره شده است که کشوری که طی دهه‌های طولانی خود را بنا کرده، همانند ایران، نمی‌تواند در مدت دو هفته فروبپاشد یا سرنگون شود.

این رسانه عبری همچنین اعلام کرد ایران از سلاح جدیدی استفاده کرده که موشکی است که به سه بمب بزرگ تبدیل شده و جدا می‌شود و وزن هر یک از آن‌ها حدود ۱۰۰ کیلوگرم است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.