تداوم حمل کالا از بنادر سه‌گانه مازندران در شرایط ویژه

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 14:32
رئیس اتحادیه حمل‌ونقل کشور از تداوم حمل کالا از بنادر سه‌گانه مازندران خبر داد و گفت: کامیونداران استان با تمام توان در حال جابجایی ارزاق عمومی و آرد مورد نیاز شهروندان هستند. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، رضا رستمی با اشاره به شرایط خاص نوروزی و افزایش ورود مسافران به استان گفت: هم‌اکنون سه برابر جمعیت مازندران میهمان در استان حضور دارند و در این شرایط جابجایی کالاهای اساسی، ارزاق عمومی و آرد در سطح استان بی‌وقفه در حال انجام است.

وی افزود: با هماهنگی بین استان‌های مبدا و مقصد، کامیون‌هایی از مازندران برای تأمین اقلام مورد نیاز به مناطق آسیب‌دیده از جنگ اعزام می‌شوند و هم‌زمان کالاهای مورد نیاز مردم نیز از سایر استان‌ها به مازندران حمل می‌شود تا هیچ کمبودی در چرخه تأمین وجود نداشته باشد.

رستمی در ادامه با قدردانی از کامیونداران و شرکت‌های حمل‌ونقل مازندران گفت: این فعالان حمل‌ونقل، همانند ایام جنگ ۱۲ روزه، با تلاش شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به مردم پای‌کار هستند و نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی استان ایفا می‌کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.