الجزیره: پدافند ایران جنگنده اسرائیل در آسمان تهران را هدف قرار داد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 14:27
الجزیره گزارش داد که با اذعان آمریکا و رژیم صهیونیستی به هدف قرارگرفتن جنگنده های اف‌-۳۵ شان با پدافند بومی ایران، دروغ آمریکایی-صهیونیستی «پدافند ایران کامل از بین رفته است»، برملا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از هدف قرارگرفتن جنگنده پنهان‌کار و رادارگریز اف- ۳۵ آمریکا توسط پدافند بومی ایران، شبکه الجزیره امروز شنبه به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک جنگنده این رژیم حین عملیات در آسمان تهران با موشک زمین به هوای پدافند ایران هدف قرار گرفته شده است.

ارتش رژیم اطلاعات بیشتری درباره سرنوشت این جنگنده و خلبان آن منتشر نکرد.

اعتراف آمریکا و رژیم صهیونیستی به هدف قرارگرفتن جنگنده اف‌-۳۵ و جنگنده این رژیم با پدافند بومی ایران درحالی بیان می‌شود که مقامات ارشد واشنگتن و تل‌آویو از همان روزهای اولیه جنگ، مدام و پر تکرار مدعی می‌شدند که «پدافند ایران کامل از بین رفته است.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.